Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

si kecik imran...

salam selasa uolls... 
lama xupdate blog...
buat ms ni xde idea baru nak kongsi...kiki
mood memasak semua ke laut...
mood semua dah  ikut hubby ke pulau kapas mencandat sotong aritu..
so..dok rmh layan anak2 je...
lapar...mkn kat kedai mamak...
lapar lg.... gi giant pulak mkn nasi ayam...
lapar lg..... buat sup telur pulak mkn dgn nasi kicap..
teruk betul hidup 2hari lepas...
sib baik bebudak ok je...
mmg kuali tergantung cantik xberusik...kiki

pastu...baring je kat sofa tgk anak2 main...
then melayankan si imran ni ha...

turun bawah baju dah kebelakang dah...

tanya dia...apsal adik pakai baju mcm ni...??
rosak baju dikk...
dia gelak je...
then suruh snap gmbar buat aksi camni...
kiut anak mama...
penghibur suka dan duka.......

owh..nak kongsi gmbar2 majlis pelancaran BSMM hari ahad lepas..
jumap next n3...daaa

2 comments:

syawalsimpsons said...

kan..sama la saya pon ni mood pon kelaut jugak ni..mmmm...macam mana la baju tu dah kebelakang ye..kikikiki

Farah Izza Shafik said...

mmg paling syok.. duduk umah baring atas sofa layan anak2 kan.. :) i pun suke buat camtuh kalo Mr. Bob travel..

Related Posts with Thumbnails