Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kenangan ramadan 2014

xde benda nak citer pun..
dah bebel kat n3 ni td kan
cuma nak simpan memeori mskan sepanjang bln ramadahn...
lak berbuka yg mana dan aku snap gmbar...
aktiviti masak2 ni pun ms hari minggu je...
hari biasa lauk biasa2 je...

mcm masak roti jala yg lepas...

bila en suami mintak nak mkn roti jala...
ai is ok je....pi bl tempat menjala n bhan2 nak buat kari ayam...
terjadilah roti jala nyer...

ada tu sekali... teringin nak mkn popia goreng....aduh...sedap nyer...
masa ni teringin punyer pasal nak mkn popia...
apa je sayur yg ada dlm pei kami bantai mkn...
sampaikan timun pun aku masukkan sekali
pastu goreng n mkn panas2 cicah sos Life Thai..sedapnyer...


ni resepi last week...
hubby request nak mkn nasi ayam..
layan kan
irfan mkn smapai menjilat periuk ko...
abis semua nasi dia mkn berpinggan2...

tp part paling best mkn ayam panggang lemon ms 1st week puasa...
esok nak repeat msk lg....
hmmm sedapnyer!


ok dah... dah hujung2 puasa...semua rasa nak mkn kan??
pd semua..salam aidilfitri...
harini last keje...jumpa jumaat depan...
\berhati2 di jalan raya semua
kot rajin aku update certia tru tablet je... daaaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails