Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cerita renew lesen...

hmm....
mcm sesuatu yg baru lak..kiki
err..xpun.... mcm xpernah renew lesen pulak kan?
semua org pun tiap2 thn renew lesen.,
tp mcm aku ni x....
sbb aku suka renew lesen 3 thn sekali....
ada org tu amik maximum ko... 5 thn terus...
xyah pikir2 dah,,,
tp bila amik lama2 sgt pun xbest gak...
cth mcm penukaran kepada lesen menggunakan teknologi pintar mcm kad pengenalan tu...
org l ain dah lama tukar....
ko sorang je xtukar2 lg....
kecuali, ko rajin sgt nak gi jpj semata2 nak tukar kad br kan?

ni jd mcm kes aku lah...
eceli 7.9.14 lepas kan bday aku....
n mmg thn wajib tkr lesen br... renew katanyer..
n siap dah bertekad dlm hati...
nak siap tukar muka n alamat rmh br la kat kad lesen tu...
seminggu b4 bday bersemangat pakai bj cun2...
bertudung gelap lg...
buat research konun bc rules n regulation nak renew lesen memandu bersecuriti tinggi...
err betul ke aku eja? err lantakle ..hihi
then drive ke jpj bangi seksyen 7 tu...
sekali mesin printing rosak katanyer...

last2... kena tundala...
nak jd citer sbb aku ingat renew lesen br hanya di jpj je..
aku berkira2 mencari ms yg seswai....
sekali sorang opismate bgtau  yg lesen memandu boleh renew di pej pos...
ya allah..bestnyer!

tp...tp... xdpt la gmbr br yg sibuk nak tukar
n alamat pun sama...
di pej pos, kompter akan scan mklumat yg terdpt dlm ic kita
jd..muka umor 22 thn ni
alamat pun rmh mak kat sentul...
adeh....xbest la...
tp dah malas nak jln jejauhnyer pasal....
ko relakan sajelah....

nnt nak tukar gmbr baru punyrr...
kena tungggu thn 2017 lak.... ok dahhh




No comments:

Related Posts with Thumbnails