Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

baju sekolah syfqah dah settle...!

alhamdulillah,..
sabtu lepas...ptg kami ke jusco Cheras selatan...
punyerlah jauh bl bj sekolah...
sedangkan kat jusco ekuin 5 minit dah sampai....
eceli kami akan ke aeon cheras selatan kalau nak pergi butik crocs..
setiap hujung thn...
setahun sekali wajib bl sandle br crocs...
tu yg terjah kesana

dah alang2..bl sekali bj sekolah kat situ...
tp punyerlah ramai org
dan satu lg mcm crowded tempat dia..
aku suka bl brand canggih..
byk jugak saiz yg habis..
lama gak la spend masa nak bl bj sekolah 
thn ni syfqah dah pakai saiz 14 utk bj sekolah
thn lepas bj saiz 13 1/2 

then membeli kain tudung jenama KIKO
tudung brand canggih dah abis..
syfqah pakai saiz s...
then mencari pulak kasut...
thn ni aku blkan syfqah kasut palas Jazz je..
kasut sarung yg sepenuhnya kain kanvas je..beli 2 pasang
 n tambah sepasang kasut jenama Barbie 


aku tak tau bape cost keseluruhan bj sekolah sbb hubby gi byr dulu
tp xsalah dlm RM500 ++ kot
sbb bj kurung aku bl 5 helai, tudung 4 helai, kain sekolah biru 1, kain sekolah agama 2,
stoking 10 pasang, anak tudung 4, kasut 3 pasang
ada 3 helai bj lama boleh pakai lg n kain kurung pun sama...



oh ye...
kat Fb kawan tanya, spetot pun bl sekali ke?
aah... aku senang, setahun sekali bl j 2 set spetot baru n bj singlet semua
badan pun makin besarkan...
time2 soping sakan ni la aku bl sekali harung...

alat tulis pun bl sekali
tinggal beg sekolah xdann bl sbb dah penat...
nak pilih2 mcm berpinar2 mata dah....
nnt sambung soping beg sekolah pulak... daaa


balik tu layan nasi arab



skrg ni sgt suka mkn nasi arab di Arabian Houses Restaurent di Kajang..

n xlupa...
budak ni siap dpt menan baru lagi dr papa
suka dia


2 comments:

- dieyana - said...

wah bestnya dah settle sekali ngapp hihih..

spetot bebudak ni belum beli lg ni..hihi

syawalsimpsons said...

seronok la si kakak, dah siap semua peralatan sekolah kan....

Related Posts with Thumbnails