Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

jln2 usha harga bj sekalah

masih menghitung hari..
so sempena menghitung hari..
dpt arahan dr en. hubby suruh gi ushar harga bj sekolah dulu
senang nak buat budget katanya...
aku pun dah stat check kain bj sekolah thn ni yg mana masih boleh digunakan utk dipakai kembali thn depan
so far kain sekolah agama n sekolah kebangsaan masih leh recycle
cuma maybe kena tambah lg selai kot

bj sekolah pun sama...
ada 3 helai je boleh pakai...
yg lain dah kotor kat lengan n bawah bj...
byknyer kena water kaler...
tudung dah hancus.....

so... misi jln2 kat Aeon je dulu utk tgk harga bj jenama CANGGIH n KiKO
aku suka 2 jenama ni sbb kain dia tebal n kemas
yg lain tu bkn xsuka...tp kualiti la
tp harga agak pricy....

jom usha harga baju sekolah ye....

ni harga kain tudung sekolah jenama canggih

ni pulak harga baju kurung canggih 

ni harga baju kurung jenama KIKO


minah ni bergmabr dgn patung...hahaha


test tudung plak...test je....

and lastly.... 
aku berkenan betul dgn kasut sekolah jenama flipper ni
tp bertali...hihi.
ringan n xtebal.... ok dah.... 



3 comments:

Lynn Hamzah said...

belum gi membeli lagi baju sekolah nie...insyaallah weekend nie nak tengok tengok balik baju sekolah tahun nie...nak asingkan yang mana leh guna...

Iela Fazielah said...

Tulah lynn... Mana yg leh guna recycle blk je..jimat sikit

syawalsimpsons said...

seronok nak membeli peralatan sekolah anak lak kan kakak...saya pon tak lama lagi ni

Related Posts with Thumbnails