Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

no more Cloth Diaper...

nak citer...
ahad lepas..
secara rasminyer...
smua cloth diaper imran telah pun terjual...
alhamdulillah...ada seorang ibu anak 3 ni...
nama dia Nurhidayah.. tetiba msg dlm FB tanya nak bl CD
lepas borak2 aku tanya dia..
nak x bl CD ni semua...
aku jual bundle keseluruhan CD dgn 1 harga
ptg tu dia msg blik dia setuju nak bl..
then ahad lepas mlm lepas magrib dia dtg

aku terangkan serba sedikit cara nak pakai, basuh n simpan semua CD tu
insyaallah..CD imran semua terjaga elok...
jumlah ada 40 keping...
tq pd Nurhidayah yg  membeli semua CD terpakai imran dulu
hidayah gunakan utk anak ketiga dia yg br lahir n now berumor 40hari


antara CD kini tinggal kenangan...

Charlie Banana CD collection

Rumparooz

Itti Bitti & Grovia



Lunatots, Babyland, Weegro & Coolababy



hidayah n suami tanya..
betul ke nak jual semua CD.. xsayang ke?? n mmg dah nak beranak lg ke??
aku jwb.. buat ms ni mmg dah tutup buku..
kalau boleh rancang n elak..mmg xmau tambah anak lg..
tp kalau Allah bg rezeki... kami xmenolak..
ada rezki anak lain..kita bl CD lagi...
dari CD simpan xdiguna...lama2 mkn diri
baik kita jual n digunakan..byk jasa dia...
to hidayah.... kalau ada2 masalah n xpaham pasal CD,, jgn malu utk PM n tanya
akak sedia bantu semampu yg boleh

daaa

3 comments:

Nad MamaZN said...

xsempat saya nak beli dr akak..
igtkan nak tambah lg, nak beli brand lain
xde rezki nampaknya..

- dieyana - said...

Alhamdulillah..rezeki...;-))

syawalsimpsons said...

kalo ada duit nak jugak beli CD ni..tak pe la tak da rezeki kan

Related Posts with Thumbnails