Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

badan kecik xpadan dgn basikal.....

bila imran dah sibuk nak naik basikal abg irfan
basikal sendiri xmau naik dah...
setiap hari disorong basikal abg irfan yg lg besar dr badan dia dgn cubaan nak bwk..
tp basikal abg xde roda kecik...

abg irfan lak dah xnaik basikal sendiri tp sibuk pulak bwak basikal kakak
memasing sejak dah pandai bwk basikal 2 tayar...
nak bwk yg lebih besar dr diri sendiri
bila dah kesina kat anak..
xsmapai hati..
masukkan basikal dlm kete..
bwk gi kedai basikal suruh tambah balik tayar kecik tu./..

blk tu...turunkan basikal dr kereta...
melompat2 si adik nak naik basikal abg yg dah beroda 4...

adik dgn basikal abg yg dah jd kepunyaan adik...
siap pakai helmet ko...safety 1st...
besar nnt leh keje mcm papa ye... kiki

ni naik beskal pun mama tlg naikkan..

tu dia kayuh...
tp bukan kayuh bulatan lg..
imran kayuh setnegah je sbb kaki tak smapai lg...
tp laju kooo

aksi imran mengayuh bersama anak2 jiran lain yg lg besor dr dia.....

basikal lama imran...
nampknyer kena jual kat kedai basikal kot..
tanya kedai laku Rm30...haha
boleh la dr jd besi buruk kat rmh...



3 comments:

Farah Izza Shafik said...

muke rilek jer ngayuh beskal

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
tak yah juai kedai
meh kami nak beli he3

Iela Fazielah said...

Sha: betul nak?? ila nak jual ni... cuma tayar blkg kena tukar sbb tayar tu problem sikit...

Related Posts with Thumbnails