Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

adik pompuan bongsu aku bertunang

mengabadikan gmabar2 sekitar majlis pertunangan adik pompuan bongsu aku..
bertempat di dewan bwh blok rmh mak kat sentul...
majlis simple sempena pertungan nuyun..
bersekali mak buat doa selamat utk mak n kami yg akan mengejarkan umrah bulan 4 nnt...
insyaallah...jika tiada aral melintang..
harap semua berjalan lancar...

tunang adik org batu pahat..
majlis stat ngam2 lepas zohor....
semua berjalan lancar

budak bertiga ni bergumpal ke keje diaorg

hantaran simple2 je.. mknn je byk..

mini pelamin comel katanyer...
tema sakura putih

ni adik aku yg comel ni...

masa majlis bincang2....

le

ni rombongan keluarga lelaki yg lain...

majlis sarung cincin

adik-adik aku n kengkawan mereka

nuyun n tunangnyer... marwan

gambar kami adik beradik perempuan

imran tido time ni...

last sekali... kami sefamily..
gemok betul aku skrg... imran je xde sbb tido...

settle nuyun tunang.. tarikh 31/1/2015

1 comment:

Related Posts with Thumbnails