Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

jalan2 naik bas rapid KL di hari wilayah

owh...
pengalamn menyeronokkan utk anak2...
blk dr rmh mak dr sentul kami naik bas rapid KL..
ada hati niat nak blk serdang naik bas rapid kL
plannyer dr sentul naik bas smapai ke kotaraya...
dr kotaraya amik bas ke tmn ekuin seri kembangan lak...
budget akan mik masa dlam 3 jam perjalanan...

hubby nak jemput blk aku eksen xmau...
sbb dah berjanji dgn anak nak naik bas awam pulak...
tp akak aku xbg sbb kami bwk beg berbonjot2 nak naik bas...
dia risau... dia insist nak antar blk seri kemgnan lgi pun dia nak sgt gi IOI mall putrajay
tp sbb xnak menghampakan permintaak anak2..
aku naik gak bas dr taman dato' senu ke sentul raya...
jarak perjalanan xjaun mana pun...
tp cukup berherga utk anak2 sbb dapat naik bas awam.,..

kami tunggu bas di stesen akhir bas TDS... 
kunun nak jln kaki je dr rmh mak..tp jauh betul...
last2 naik kete separuh jaln...

di stesen bas...
ramai mat indon je.... cuak gak..


sib baik tunggu xlama... dalam 10 minit...
then br bas nak jln...
pemandu suruh masuk

beratur la bebudak naik bas

ok.. sempat snap gmabar b4 byar tambang
murah je pun Rm1.50 dr tmn dato senu ke sentul raya

memasing pilih seat sendiri..
ingat ni bas dorang..


kakak tunjuk bukti tiket bas pada 1 feb

selfie... cak!

dah separuh jln aku suruh diaorg dok sesama sbb bila bas stat berenti n amik penumpang br diaorg cuak...

mama n imran

smabil jalan sempat la tunjuk sekolah mama masa kcik2 dulu...
sekolah keb. snetul 2...

smapai kat sentul raya..tekan bell n turun...
bebudak xpuas sbb naik bas kejap sgt..
nnt len kali naik bas lg ye..

kat sentul raya tunggu akak aku jemput dtg...
blkan budak2 ni topeng muka..
suka dorang...


dahhh!

2 comments:

Zaila Mohamad said...

rajinnya update blog! Ila pasal barang parti tu kalau nk tempah bgtahu je..kawan2 kita bg harga special, tp kn tempah awal sket sebab nk cr barang2 takut takde kan..

bisnes kecil2 je, tak sangka ramai yang mencari barang2 parti dengan zaila :)

Iela Fazielah said...

Ok zaila... Ni nak msk bln 3, bday syfqah n imran dah dekat... Nnt ila tanya syfqah dia nak tema apa....

Related Posts with Thumbnails