Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cuti sekolah dan al baghdadi kem hafazan

This week cuti sekolahkan...
dok pikir jugak...nsk suruh syfqah buat aktiviti apa ye...
aku xleh nak spend cuti sesuka hati kecuali ada benda yg betul2 urgent utk aku apply cuti...
bkn pe..this year bln 4 nnt aku dah apply 9 hari cuti tahunan utk nengerjakan umrah...insyaallah....
citer pasal umrah nnt aku up ye...
mcm xseswai nak bgtau sbb visa xtau apa statusnyer.
doakan semua dipermudahkan oleh Allah taala..amin. .

Ok..cerita tentang cuti sekolah...
baca di buletin upm...
pusat islam @ masjid upm menganjurkan kem hafazan dgn kerjasama Nadi Al Baghdadi selama seminggu...
byrn pun RM50 sahaja...
bgtau hubby n dia setuju hntar syfqah utk join bengkel ni

So isnin lepas daftar utk bengkel hafazan ni....
 Lepas register...
suka je minah ni...
bengkel ni half day. .
Jam 12 aku kena jemput dia blk n hntar ke nursery..
seminggu ni mmg sibuk ulang alik upm n rmh...
tp xPe... asalkan minda n rohani syfqah terisi dgn sesuatu yg berhrga...



3 comments:

- dieyana - said...

bagus tu program hafazan...

adianiez AIDA said...

anak2 aida ada join bengkel ni last year.
very good. cara hafazan nyer luar biasa.
but x masukkan diorang class bulanan.
concentrate on mengaji quran dulu.
besar skit lagi baru masukkan class hafazan plak.

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
bagus syafiqah pegi kem :)
moga perancangan umrah iela dipermudahkan AMIN

Related Posts with Thumbnails