Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

happy birthday super hero Bat Imran!

to my handsome boboi...
Muhammad Iman Imran
harini genab umur imran 3 tahun



tup tap tup tap...
dah beso dah anak mama
tp nenen cap gantung hisap lg...
mlm2 seblm tido wajib raba2 mama...
amik bau... seluk tgn nak dpt candu....
xmalu ....
insyaallah.... lepas ni adik imwan kena wean off betul2 la...

mama doakan imwan jd anak yg soleh dan membahagiakan papa dan mama
jd anak yg rajin, menghormati org tua...
syg family, bijak dan pandai..
pandai amik hat dan berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat...amin...


this year.. imran nak bday tema batman!

smlm...mama tunaikan permintaan nak baju batman...
gi beli tau....
pakai xcabut dah...

ni ms kat kedai....
pakai2 terus xcabut smapai rumah...
satu soping mall jln smapai pakai topeng batman ni ha...
semua org tegur...
wahhh! batman la!!
terus buat muka lagak eksen...

masuk kete tertido/..
bgn tido terus suruh mama pakaian bj batman dia penuh...
mintak posing xde hal! sporting abis imran...


ok.. nak tgk aksi n gmabr penuh..
tunggu esok sambutan bday imran di nursery dia
patutnya hari ni tp sbb ada meeting petang..
terpaksa tunda ke hari selasa...
kek pun dah adjust masa....
brg2 dah almost ready...
tunggu.....! daaaa


6 comments:

Nad MamaZN said...

hepi besday imran! igt lg 1st besday dia kami dtg tema bola ;)
akak beli baju imran tu katne kak?

adeQ said...

Aah kak beli ktne ye.. nk cr otomen utk ank buah

Iela Fazielah said...

nnt k. ila kongsi rahsia kat mana bl bj tu ye...

syawalsimpsons said...

happy bufday iman..best iman dapat terbang jadi batman kan

sumysya said...

hihi...kelakar la imran ni leh bayang caner muka wat perangai nk pakai baju batman tu,,biasala karenah budak ni kadang² sonok melayan & kelakar

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
laaaaaaa
sebaya imran dengan my bobobiy ghopernya
tapi my boboboy tua lagik laaaa ater lahir bulan 1 he3
pa pun Happy belated burthday naaaaaaaaaaa Imran
moga mejadi anak yang soleh dan sentiasa dalam rahmat Allah AMIN

Related Posts with Thumbnails