Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

main pondok2....

Eceli..aku bkn jenis org yg suka biarkan rmh bersepah...
pantang bantal jatuh lantai..aku mesti nak angkat n letak atas sofa semula...
tp bila sekali sekala anak2 nak main dgn bantal sofa buat pondok2 tu..biarkan jelah...
asalkan x pijak2 bantal sudah
mmg aku sgt pantang bantal di pijak2 or diduduk
sbb kita guna bantal buat alas kepala nak tido kan..
lg satu..jgn naik atas sofa n lompat2....
mmg bergema rmh aku jerit..haha


So..inilah kisah budak berdua ni dgn rmh pondok mereka...
teringat zaman kecik2 dulu...
main gak pondok2 guna bantal sofa
cuma dulu kerusi rmh mak kerusi rotan kan...

Sgt menggamit memori lama ms kecil2 dulu....







4 comments:

lia ummiirfan said...

hihi.. anak-anak saya pun sama buat gini.. pastu siap jadikan kereta lak.. haha.. bestkan imaginasi anak-anak.. :))

adianiez AIDA said...

anak oh anak...
nak marah, x sampai ati plak kan.
anak-anak aida pun selalu jadik kan bantal sebagai dinding umah mainan diorang :)

syawalsimpsons said...

egat time kecik2 dolu, suke main gini

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ilah,
haaaaaaaaaaa
kalo ada geng macam 2 jadik kan bebudak ni he3

Related Posts with Thumbnails