Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

makan2 di Dip n Dip lagi

dah lama dah kisah gi mkn kat dip n dip ni..
menemankan kakak yg teringin nak jln2 di ioi mall putrajaya...
dah puas tawaf.... ajak dia mkn kat Dip n dip ni lg...
kali ni mencuba resepi lain pulak...
kalau mkn dgn akak aku mmg mewah...
segala mcm nak diorder....
hihi...

ni la akak aku... syfqah n irfan...imran tgh tido dlm stroller...
dia mmg kaki tido imran ni kalau gi jln mesti tido...
org mkn pun dia tido gak.... ko buat la apa benda...
mmg xbgn nyer imran tu

ok...

ok... jom tgk apa yg aku rasa kali ni....

waffle stick RM10


pancake utk bebudak harga xingat lak...

coklat waffle RM17

kami mkn coklat waffle n waffle stick berdua..
sama je pun rasa...
nama pun wafflekan...
rupa je lain...haha...


irfan n syafiqah mmg hantu pancake..
korang tgk..
bersungguh budak berdua ni mkn...
tp irfan bkn penggemar coklat
dia mkn pancake sahaja


penutup...along order ni..
Dip Crispies
sedap ok...
tp aku lg suka yg eskrem aritu....


sekali sekala mkn ok la kan....
mcm ni je mkn..
2 kg berat terus naik ok....

3 comments:

mama tisya said...

wah berdip n dip lg..bila ntah nk merasa

- dieyana - said...

bestnya ila, dip dip, teringin nak jalan2 kat ioi putrajaya tu...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
penang tak dak sob3

Related Posts with Thumbnails