Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

umrah pertama ku.... maafkan saya dan doakan saya

pada semua kenalan maya dan nyata..
dikesempatan ini...
sy memohon keampunan sepuluh jari
atas segala kesilapan saya..tutur kata.. tulisan... 
perkara2 yg saya lakukan or sy paparkan
ada yg menyentuh hati dan sensitiviti sesiapa 
yg ada terasa atau menyinggung perasaan....

maafkan saya...
insyaallah.... sy akan mengerjakan umrah hari ini 9/4/2015.
akan berlepas ke tanah suci dr KLIA jam 3.00 petang ini.....
pada kengkawan yg mengenali saya...
sekali lg saya mohon maaf ye....
tlg maafkan saya....



saya juga berharap semua kengkawan mendoakan keselamatan, kesihatan dan keselesaan yg baik dan sempurna sepanjang saya pergi, tiba, dpt mengerjakan umrah dgn sempurna dan mabrur tanpa sebarang masalah dan selamat tiba semula ke malaysia untuk diri saya, ibu dan adik beradik saya yang lain... amin



insyaallah... jika panjang umor...
nnt sy akan kongsikan pengalam pertama sy mengerjakan umrah dgn semua kengkwn lain seperti mana saya sendiri membaca coretan dari kwn2 blogger lain yg pernah mengerjakan umrah sebagai panduan bagi persediaan mengerjakan umrah nnt ye....

terima kasih....
Bismillah..... 


7 comments:

Nad MamaZN said...

moga dipermudahkan segala urusan akak kat sana.. doakan kami jugak ye..

Iela Fazielah said...

insyaallah nad.. Terima kasih..akak doakan kamu selamat bersalin dan memdpt baby yg sihat dan panjang umur juga dimurahkan rezeki sekeluarga..amin

- dieyana - said...

Alhamdulillah...semoga selamat pergi dan pulang ke Tanah air...semoga dipermudahkan-Nya..amin

mama tisya said...

smoga semua dipermudahkan

syawalsimpsons said...

moga di permudahkan segala urusan selama akak kat sana yee....

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iela,
alhamdulillah & tahniah uols
moga segalanya dipermudahkan AMIN

Surianti Ishak said...

Semoga mendapat umarah yang mabrur..

Related Posts with Thumbnails