Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Jamuan raya sekolah imran dan syfqah

Hamboi...harini semua anak2 kacak n cun belaka nak gi sekolah...
Paisai pa ni?
sbb ada sambutan hari raya kat sekolah...
harini sekolah agama syafiqah buat sambutan hari raya
taska imran pun sama....
dedua segak n cun berbaju raya...
cuma irfan sorang je xde sambutan lg...
nnt little caliph buat hari ahad ni kat sekolah...
menangis irfan sbb dia sorang pakai bj sekolah...haha

 
mintak syfqah n irfan posing kejap...
*buat modal taip 1 n3 dlm blog..hahaha...

td style duduk...
ni style berdiri...


ok...syafqah tanya...
mama....nak bwk apa ke sekolah...
mcm biasa aku jwb..kek pisang boleh x kak...
hangin dia ko....ngee
mama ni.....asyik kek pisang je.....marah dia...

so..tanya hubby.....perlu ke aku masak meehoon goreng ke...nasi goreng ke...
dia kata xpayah..
bl je esok...

so...pg td...siap2 bwk bekas trasparent tu....
singgah ke gerai nasi lemak...
mintak akak tu tapaukan sebekas meehoon goreng RM5 dan sebekas lg mee goreng RM5
dah abis citer...
akak jual nasi lemak siap tanya...
harini jualan dia belom jam 7.30 am dah nak abis..
semua org bwk bekas n suruh tapau dlm tu
dgn kuih muih pun abis dah....
sorang beli 20 bijik....
aku ckp la sbb harini semua sekolah n taska buat sambutan hari raya....
satu utk kakak n satu utk adik

hantar imran dulu...dgn cikgu kesayangan imran...cikgu naemah



last br hantar syfqah kat sekolah lak....
korang lak anak2 dah stat buat sambutan hari raya ke??



2 comments:

- dieyana - said...

hiihi..ok la tu..janji ada menu yang diaorang bawak ke sekolah..

anak2 dieyana pun jamuan jumaat lepas kat sek kebngsaan. pukul 4 pagi goreng nugget n sosej utk iman n wafiy ahahha, aduhai..

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Related Posts with Thumbnails