Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Kursus menjahit bj kurung traditional

Salam jumaat...
2harini ai is xdok opis...
sbb ai join kursus menjahit bj kurung anjuran unit sains rumah tangga, fakulti pengajian pendidikan upm
eceli... xsangka leh dpt join kursus ni
sbb...xsamapi 1jam kuar dlm buletin upm dah penuh dah kursus ni
penyertaan terhad kepada 15org je
so...ni pun call jugak sbb nak cuba menyelit utk minggu dpn punyer sesi
sekali kata Dr. Rahimah..ada yg xdtg...
dia suruh je masuk...
rezeki... byrn hanya RM40 je.

Tujuan bljr nak betul2 faham camne cara nak amik ukurun bj pada badan...
lukis pola yg sebenar...
n paling penting aku nak bljr buat bj kurung riau/pahang/pesak gantung n jahit kain lipat batik...

Bj kurung pesak biasa dgn kain susun tepi xde mslah...kira boleh da jahit da
pastu yg paling penting cara potong kain
susah gak nak curik kain utk bj kurung riau ni....

Hopefully jd la bj aku...xkecik n xbape beso
sbb kalau xcun gak...mmg bj kurung riau aku tu mmg kena tgn toilor made in kedai la jwbnyer


 Dah rasa mcm dok kat lab ert sekolah pulak...
haha...dah tu..mmg ni lab utk bakal cikgu srt sekolah pun....hihi


Kita tunggu hasilnyer ptg nnt ye....
ni kain ela aku bl kat jakel tahun lepas
thn lepas aku bl kat 6pasang kain ms jln2 kat jln TAR dgn akak opis aku
tinggal sepasang ni je xjahit lg...

Ok...nntkan hasil ptg nnt....daaa

2 comments:

syawalsimpsons said...

siap ada kursus, best3

adianiez AIDA said...

wow! menjahit...
best nyer ilah :)
moga sukses ekk...

Related Posts with Thumbnails