Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Aktiviti bazar persatuan 2015: BSMM C PM

Owh...lama xhapdate..
Mengabadikan aktiviti dgn BSMM C UPM
Sempena minggu perkasa putra upm utk pelajar baharu...
Thn ni bazar persatuan diadakan di padang kawad upm
Masyaallah..panas betul..
Selalu buat di bukit expo..sejuk sikit sbb dikelilingi oleh pokok2..
kalut pepagi memasak utk anak2 seblm ditinggalkan utk berbakti dgn persatuan
oh...i love my job..

This year ajk group legacy student FPP aku lak
budk2 yg aku mengajar utk last semester...
Agak kelam kabut tp still ok..
Ms aktiviti semua berjalan lancar..alhamdulillah...

inilah anak2 aky yg bertugas sabtu lepas 5 Sept. 2015

dgn akak dia yg merangkap penasihat BSMM yg comel je


ms preparation...
dah ada student tumpang duduk dah

memasing tunggu majlis stat

tu dia bila student dah stat jln2 terjah persatuan mana yg diaorg suka

sedikit sejarah n latar balakng BSMM utk mereka lihat

promote kat luar xlupa...jom la dik join kami

aku pun samapai kering gusi dok ckp xhenti2

ni nak promote ke nak ngorat ni...haha

beriaya aku ckp ko...

last sekali.... dgn anis ayuni..
serius... dia betul2 join BSMM sbb minat...
susah nak jumpa student yg benar2 minat skrg ni...


jam 12.15 kami tutup gerai dah...
fenat ooo....
daaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails