Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Syafiqah tindik telinga

Lama dah ckp kat syfqah...
Nnt nak tindikkan telinga dia...
Tp dia takut sgt...
Asyiklah bertangguh...
Sekali hari ahad lepas...
Ckp kat syfqah....mama nak kakak tindik jugak telinga...
Bonda syfqah bg bday present sepasang tindik....lama dah..
tp xpernah pakai....

jadinyer....kat alamanda ada kedai silver depan tomei n digi ni ada perkhidmtan unutk menindik telinga...
tp diaorg buat utk kanak2 umor 5 thn ke atas je....
xmahal pun...Rm15 je unutk sekali tindik termasuk subang tindik tu sendiri.....
yg batu mahal sikit Rm20....
aku amik yg biasa je....
tindik yg diberi adalah jenis stailess steel....
kat tomel pun boleh buat jugak....
tp aritu tukang tindik xde...
ni ms memula kena tanda dulu tempat nak tindik.
dia pakai marker ni....
syfiqah cuak betul....


masa nak tembak....punyerlah takut minah ni 
lepas kena tembak pertama...
menangis terus koooo

dah abis tembak dedua telinga...
terus kehujanan...
ala sian...
sakit kejap je pun...
skrg ni dah ok dah....

lepas ni boleh la blkan kakak subang ke...
anting2 ke....
walaupun pakai tudung kan....
kena la jugak begaya kan??
daa


2 comments:

adianiez AIDA said...

anak2 dara aida x ditindikkan.
asben kata x perlu :)

Iela Fazielah said...

adianiez Aida....haha...ala sesaja...mak dia suka dgn aksesori..nak la juagak anak dara di make up n makeoverkan...kiki

Related Posts with Thumbnails