Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Boatnoodle di ioi mall putrajaya

Wah...seronok jugak dah ada Boatnoodle kat ioi ni..
Xle susah2 nak jln jauh2 kan...
Tp kat cyberjaya pun ada jugak..
Cuma aku xpernah mkn...buat derk je dulu
Bila dah pandai mkn..eh..sedap la pulak
Terus rasa nak mkn ulang2..kiki

Utk boatnoodle kat ioimall putrajaya ni berada di tingkat 2 hujung sekali
Sambil mkn leh tgk org main ice skating kat belah bwh...
aku tau ni pun sbb ada anak kawan opis share gmbar mkn kat sini dlm fb..harus aku pun cari n terjah jugak..xmau kalah..haha

kakak jadi model....haha

sementara menunggu mknn tiba

duduk sebelah sampan.... mcm naik smapan lak

menu baru aku cuba kat sini..nasi ni mmg sgt sedap..
beras wangi ko...harga pun ok...
cuma roti kukus tu je xde...dah abis katanyer

bermangkuk2 makan

last but not least...
tuan tanah nak masuk blog jugak

2 comments:

- dieyana - said...

bila la dpt mkn boat noodle ni, huhuuh, ke ioi putrajaya tu pun tgh tunggu senarai menunggu..bila la nk smpi..hahhah..

Nasik tu zmn blajar dulu mkn gerai siam...simple tp sdp...nasi pakapau namanya (ejaan melayu)... feveret, hr2 abis kelas tapau nasi pakapau..hiihi

Iela Fazielah said...

ALAHAI...XPE DIYANA....SKRG BOATNOODLE DAH BYK FRANCAIS..TP KAT PUBLIKA XRAMAI ORG..LG DEKAT DGN RMH....BAIK GI SANA JE

Related Posts with Thumbnails