Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Jom tgk boboiboy the movie

Alhamdulillah...
Settle booking n byr utk tgk movie boboiboy sabtu ni...
korang dah tgk ke belum???
kami br terhegeh nak tgk....
Ahad lepas ke alamanda...
Konun nak tgk movie ni...
Sekali..penuh ko...
Sian budak2...
Arini booking pun dah tinggal seat depan2 je...
Xpela...amik jugak...
Dpt seat 5dari depan...
Amik tepi sekali...

tp ms gi alamanda ahad lepas ada buat promosi air yeos yogurt tu..
aku bl la jugak....
beli 2 pek besar dapat patung boboiboy sebijik..
memasing dah hampa xdpt tgk wayang...
dpt minum air ada muka boboiboy pun dah ok..haha

nak tgk kat ioimall putrajaya leh thn...
dah nak penuh dah...
tu yg amik kat alamanda je

Dah dok ber4 ni...
Aktiviti hujug minggu kami mmg berjln je...
Tp kena pastikan keje rmh settle dulu...
Kasut sekolah dah basuh semua...
Ptg bole la jln2...





No comments:

Related Posts with Thumbnails