Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

rantai emas ukir nama

lama dah mengidam nak ada rantai ukir nama
alhamdulillah....dapat pun seutus 
aku join kutu bawah group trading powergold
since bulan 9tahun lepas..
dah nak abis dah pun sbb aku dpt turn ke 8...kutu 10 bulan
selalu gak dulu pikir n tercari-cari...
mana la nk tempah nama ni.....
mcm best je...
sejak join powergold ni....nak buat apa2 semua ada...
n rasa nak bl emas pun xle rasa kedekut dah...
kalau x..memanjang rasa..mahalnyer emas....
dah masa bila pulak emas makin murahkan...
ni setakat nak campak bang seratus dua sebulan utk spare beli emas tu mcm pejam mata n xterasa...
sedar2 eh.... dah ada kumpul sikit2...




ni aku tempahkan untuk syafiqah dulu...
nnt lepas ni aku aim utk aku lak..hihi...
tp aku nak tempah gelang nama....
budged dlm below 15g je kot...
cincin ukir nama pun dah on d way....
pun join kutu gak...
untuk nama syafiqah ni dalam 8g.... saje je aku tempah nama tu selang seli letak crome..
n aku tempah jenis pahat mata ikan...
ada crome barulah naik seri sikit kan... :D

kalau ada yg minat nak tempah nama..
aku kelolakan group kutu ukir nama
boleh pilih nak cincin, gelang or emas.....
tp kalau ramai yg nak la ye....
ok daa

3 comments:

- dieyana - said...

aduh, lawanya ... lps raya baru boleh berpower gold lagi....;-))

Iela Fazielah said...

haha...... dieyana...dah naik gaji lepas raya ni...boleh la

Fina said...

salam, nak tanya...macam mana nak join group kutu emas ?

Related Posts with Thumbnails