Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Seluar sukan muslimah

Selamat hari jumaat...
Assalammualaikum....
Corat coret minggu ni..haha

Xde yg menarik..
Just share sikit pasal seluar sukan muslimah
Dah lama aku aim...
Tp asyik la postpone nak beli
Haritu gatai tgn klik jugak kat satu ig ni utk bl seluar sukan
Misi aku skrg nak diet...
Walaupun masih kelaut..
Sbb makan aku kejap jaga kejap idak...
aritu konun bertukar ke beras rebus...
Nnt pasal beras tu aku share citer lain.
Tp bila laki balik...
Dia asyik beli mknn dari luar
Masih xdann nak msk..huhu

Ok...citer pasal seluar ni...
Bagus ig seller ni...
Mmg jual muslimah sport pants je
Nama dia Madihah sport pantz

antara warna yg ada

semua warna2 ceria...
siap belikan sehelai utk syafiqah...



contoh gambar model pakai...
korang xyh tgk aku pakai la...
maklumle..masih gemok lg..
nnt dah kurus br leh snap...haha


ni yg aku order 1st aritu,,,
1 utk aku, 1 utk syafiqah

ni 2nd aku order warna demin biru lak

  Harga dia ikut saiz...
Disarankan amik seluar mengikut saiz yg di tetapkan
*Size Mengikut Berat*

_Sila Rujuk di Bawah_
40-45kg : *XL*
46-50kg : *2XL*
51-58kg : *3XL*
59-66kg : *4XL*
67-73kg : *5XL*
74-80kg : *6XL*
81-88kg : *7XL*
89-110kg : *8XL*
110kg-125kg : *9XL*
125kg-145kg : *10XL*

*MATERIAL* : COTTON STRETCHABLE (stretch 5-8 inch)

➡ *SPORT SKIRT PANTS XL-3XL*
RM72 + Postage RM7 =rm79

➡  *SPORT SKIRT PANTS 4XL-5XL*
RM73 + postage RM7 = RM80

➡ *SPORT SKIRT PANTS 6XL-10XL*
RM75 + postage rm7 = RM82

💙 *SPORT SKIRT PANTS DENIM* (pocket)
▫RM72-RM79

❗STOK TERHAD!


Korang kot berkenan leh la klik2 ig ni ye...
Seluar dia selesa n xpanas lansung...
Pasni kena rajin gi zumba anjuran opis aku ni...
Setiap selasa n jumaat jam 4-5 ptg...
2 kali seminggu kasi keluar peluh jantan dr badan ni....kan..
Harap2 dptla turun dlm 10 ke 15kg ke...
Muahaha....daaa

1 comment:

- dieyana - said...

wahh... good luck ya, moga berjaya!

Cantik2 warna seluarnya..

Related Posts with Thumbnails