Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

wishlist

lama xupdate blog
xde mood sebenarnya
ok... utk n3 pertama bln ogos...
kejap je kan dah abis raya...

antara wishlist aku yg aku tgh berusha keras nak penuhi....



pertama 2 buah gelang inspired cartier ni
aduhai...xtido mlm aku
jln mall mesti singgah kedai usha2 n acu2...haha
cincin paku cartier dah order..on d way hujung bln kang leh la dpt kot...hihi

dan bangle love cartier ni pun dah on d way...



kedua..
aku tgh giler nak ber pandora essence lak
tp bukan Pandora silver
tp pandora 916..haha
cute weh....
aku pakai pandora penuh org ckp kau mcm tokey sayur..
ok..pakai essence 3-4 bijik je pun...
comey je rasa..
tunggu charm kecik2 sampai..



ketiga..
hati meronta2 nak bl jam baru...
bosan lak asyik pakai jam yg sama
dah lama ngidam jam biru...
mesti beli gak ni...

CASIO BABY-G BA-112-2A

esok dapat la kot jam ni...
sejak dah berkenalan dgn kedai jam www.belispree.com ni aku rasa berbaloi beli jam
sbb murah ooooo ..ori tapi murah...
itu yg aku cari 


now.... dah terbekanan lak kat jam ni
aku tgh kira2 budged lak....
serius berkenan giler....
tunggu...
wishlist akan tertunai mengikut kemampuan poket ku...haha
ok dahhhh



No comments:

Related Posts with Thumbnails