Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

aku dan kelas BSMM semester ni

dah masuk 8 minggu amali dgn kelas BSMM bawah pusat koko UPM
this semester silibus dah berubah...
lepas ni sapa join kursus BSMM QKU2102 dia kena join utk 2 semester
xperlu amik kursus lain..
tp pada aku bagus sbb aku dpt maintainkan ahli utk 1 tahun...
so...next september 2017 baru amik ahli baru lagi...

cuma this semester aku rasa agak kelam kabut sikit aktiviti PKPP
mananye kelas nak buat..
pastu universiti sibuk buat aktiviti jugak...
student kena pull sana sini...
last2 kelas byk kena tunda...
ganti dgn aktiviti universiti
aku nak habiskan silibus pun x boleh...serius stress

insyaallah...this sem aktiviti untuk projek mega aku nanti adalah perkhemahan di Berhulucamp Hulu Serting N. sembilan
semalam (ahad 20/11/2016) student akan gi meeting dgn tok penguhulu kg. serting Hulu.
n aku xjoin..serius xlarat..
byk aktiviti BSMM aku kena handle
harap student berjaya incharge dan handle aktiviti dgn fasilitator baru
this sem aku combine dgn group pandu puteri pulak
dalam masa yg sama xsabar nak buat aktiviti....


ni kalendar aktivi amali utk pusat koko UPM

aku n student masa seminar KI Kebangsaan yang diadakan pada 12.11.2016 lepas..
pg samapi petang ko....

ni kelas aku buat sabtu lepas...
inilah muka2 budak BSMM utk 2 semester dgn aku nnt...
ada 27 orang....alhamdlillah....sgt sporting n baik2..
mendengar kata gitew...:D

ni ms amali buat hemlich manuver (tercekik)

taklupa...aktivit wajib walau sekali...
kawad kaki.....haha




ni ms aktiviti kemahiran insaniah minggu 2 dan 3 awal bulan oktober lepas

aku suruh buat games utk setiap KI..
ni utk komponen Kepimpinan

ni pulak aktiviti teka tempat untuk elemen komunikasi

ni penghasilan benda dari barang terpakai untuk elemen Teamwork

ok...
tu je.... catitan untuk kelas BSMM semester 1 2016/2017

daaaa




No comments:

Related Posts with Thumbnails