Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

bila mood memasak mari....

salam semua

hmmm....aku ni kalau nak msk beriya2 tu xle...
ikut mood
tp smlm mmg rajin sikit je...
minum ptg punyerla rajin masak puding roti
m mkn mlm mkn baked maca n cheese

kisahnyer...
tetiba rajin nak membakar puding roti sbb syaifah yg suruh
punca dia last 2 weeks pd 9-11 dis airtu aku gi camping bsmm n pandu puteri
geng pandu puteri buat aktiviti masak puding roti guna dapur solar
eh jadi jugak tau puding roti tu..
then..si syafiqah sibuk sebut..mama pun selalu masak puding roti ni..
tp mama dah lama xmasak.. so..janji dgn kakak..nnt blk mama masak
 n kebetulan buat sandwish utk maulidur rasul taska
aku potong kulit roti tu..
xkan nak buang kan...
so... kita campur dgn 4 keping roti lg..
then masakla puding nyer
cuma malas nak msk sos caramel je...




lepas masak puding roti...
ms utk masak macaroni n cheese pulak
yg ni pun bkn la aku beriya nak msk
tp hubby dok ckp macarani aku dah nak expired
sbb dia mcm cabar aku kata aku xmasak
dan dan tu terus ckp ptg ni sy masak mac n cheese
elok la smlm mmg hari soping brg dapur
aku suruh hubby bl segala cheese bagai..
haha

oh nak resepi? le tgk link bwh ye....


rujukan aku jugak..tiap kali nak msk mesti bukak blog sendiri. 😉😉

tp kesian kat adik imran
dia xsuka mkn roti n pasta
ms masak nj dia sibuk tanya ni kek petak2 ke
sbb aku rajin mskkan utk dia congo bar dan brownies cekedut

tp mmg smlm mewah mkn susu la

macaroni sebelum dibakar


macaroni lepas dibakar..yummy...


No comments:

Related Posts with Thumbnails