Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

terima kasih teacher Kuhar

assalammualaikum...
lama betul x bersiaran
bertambah dah hujung2 tahun...
kerja2 opis buat aku stress...
aduhai..

ok..aku nak abadikan kenangan anak2 bertuisyen dgn cikgu math n BI mereka
10 bulan dia ajar budak2..melayan kerenah mereka
terutama irfan yg sgt susah nak bg perhatian n kuat tido
dari bermula dgn kelas malam n tukar ke kelas siang
mmg anak2 aku jenis liat nak buat keje sekolah
xsuruh xbuat
ckgu pun jadi sakit jiwa
suruh speaking xmau...
sgt tahan cikgu kuhar ni
eceli teacher kuhar bknla cikgu betul
just student yg ambil A-Level di kolej swasta
cara dia ajar ok...
utk English byk improve utk anak2
cuma math mereka mash lemah dari segi pemahaman....
anyway...tq to teacher kuhar yg sudi mendidik anak2 saya
kenangan home tuisyen pada aku
sbb aku dr kecik membesar dgn belajar sendiri
xpernah merasa gi tuisyen...
mmg gigih belajar sendiri
bertuah anak2 skrg sbb parent bersusah payah nak diaorg pandai..
nak dgn xnak je nak belajar...
anyway....aku dulu memula dulu stress jugak dgn budak2
sbb diaorg jenis bukan ulat buku
syafiqah jenis yg xbape focus n agak suka berangan
result pun so-so je...
irfan lak.... dia cerdik tp sama jgak xfocus n ikut mood
mmg kuat tido kat sekolah...
lama2 skrg aku cuba pahamkan diaorg ni...
jenis kalau belajar pun xleh push2,...
kalau x lagi susah nak masuk...
apa2 pun....kita sebagai parent boleh guide n bg tunjukajar...

so..utk teacher kuhar...
aku bg dia cenderahati sebuah mug   tupperware
mug limited edition ni...
n sebuah bekas air...
skrg cikgu kuhar dah sambung beljar amik kursus medic
semoga cikgu berjaya dalam apa jua yg cikgu ceburi...
terima kasih kerana sudi mendidik anak2 saya...





utk final exam....
alhamdulillah english irfan mmg sgt improved...
syfiqah pun ok..

cuma math masih lg lemah...
xpela kena byk latihan....



No comments:

Related Posts with Thumbnails