Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

my 1st wishlist 2017 .......

ok....unplanned utk beli
tp bila minded dah set nak...
siap masuk wishlist...
bila ada duit tu...otak mmg dah xwaras nak pikir...haha

ok... 1st brg yg aku idam nak beli dah dapat
mcm aku ckp unplanned nak beli..
just gi ke kedai ni sbb selalu aku bl brg online...
bila ada kedai fizikal lg best kalau terjah...
apakah?


inilah.... koleksi inspired tiffany atlas ring 916 @ 22k


cantikkan kan? 
aku bl dari edora goldora.... bawah angsa emas group...
kedai fizikal kat bangi....
konun nak tgk apa2 yg menarik utk dicuci mata...
nnt leh beli...
sekali bila dah belek2 siap acu2...
xleh cabut lak dr jari...eh?
hahaha....
dah berkenan weh...
duit adalah skit... byrn mengajar bsmm sem lepas masuk segedebuk...
berat dlm 2.6g...
terus sambar sebijik...


so utk wishlist set atlas tuffany aku dah dpt cincin dulu...
pasni leh kumpul duit utk dptkan bangle lak....
emas ke 2 aku bl utk thn 2017...
yg 1st adalah shopping beg goldora...
puas hati lah...

ok da....


No comments:

Related Posts with Thumbnails