Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tq papa don....dapat kasut baru

bismillah.... 1st nak ucap thanks...😊😊
2nd nak bebel jap...😏😏
skrg ni nak pow laki susah betul...
kalau dulu senang je....
betul la org ckp..
lelaki ni lg byk duit lagi kedekut...
mcm xsayang bini je papa don ni.. haha
marah ni papa baca...haha

ok memain je...
tp mmg susah pun...
kat 3 ke 4 bln delay2 nak blkan mama kasut baru... skrg baru dpt..😅😅
kasut sediaada dah nak lunyai kena lanjan tiap hari....
jumaat lepas papa balik...
kita tuntut janji suruh belikan kasut.. haha
dapat pun....

ok...skrg ni as usual aku mmg pakai kasut scholl je... dah selesa
nak pakai clarks patent dia sgt up to date...
pegawai beso2 ok kot pakai clarks...
heel dia tinggi 3 inci kot..haha
aku nak pakai kasut bertutup ada heel tp ada penuh...
faktor usia kot.. or mmg taste aku mcm ni...

kasut yg hubby bl ni eceli aku pernah bl 2 thn lepas ms aku bl 2 pasang kasut baru tu...
tp nak jadi cerita..kasut tu longgar
disebabkan longgar...aku gi tukar kasut lain...
jadila kasut kaler merah

konun nak pow papa kasut baru kaler coklat
sekali kuar balik design kasut biru yg aku pernah beli tp aku return semula 2 thn lepas
kira macam....akhirnya aku dpt pakai blk!!!
bayangkan aku tgh jerit kegemburaan sambil lompat bintang..haha
 kasut yg aku suka..

tq papa sbb belanja

rupa kasutnya


muka hepi org belikan kasut baru...haha

sekali sekala papa jln layan anak2

harini gi opis pakai kasut baru... 


tp mmg kasut ni longgar la...
scholl ni xde saiz setengah...semua nombor bulat..
aku xleh pakai 7 mcm ketat sgt..
saiz 8 longgar lak...
tp still amik...now jln tercabut2
kena bl 
 scholl leather heel liners ...
pakai ni br la kasut x tertanggal...
ok 
daaa


koleksi kasut yg dah lunyai...






No comments:

Related Posts with Thumbnails