Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

jln2 beli kasut raya

assalammualaikum....
cuti 3 hari sampai isnin ni buat apa?
mesti masing2 sibuk prepare cari bj n msk kuih nak raya kan?
aku pun sama....

nak soping beriya tu x la...
bonus xmasuk lagi...huhu...
upm bg lambat ms gaji nnt..
sbb khamis lepas pengurusan upm br bersetuju nak byr bonus...kami kan badan berkanun...πŸ˜…πŸ˜…

sib baik nak byr...kalau xnak...melopong jela tgk org lain dpt bonus raya...haha
ok... this year as usual aku mmg blnja anak bl kasut baru je
hubby uruskan pakaian anak n lain2
so.... smlm ke ioi city mall utk bl kasut budak
n aku masih xleh move on  nak tukar kasut...
tetap nak anak2 pakai sandle je
sbb anak lelaki lagi la..kaki cepat besar
tp syafiqah aku suruh pakai kasut je...
syafiqah dah besar

ok...mulakan dgn imran dulu
mamat ni kuat bebel...
ko jgn janji apa2 dgn dia nnt dia menuntut ok...tiap2 hari berzikir nak kasut baru...
so....kebetulan ms samapi ioi smlm dia br bgn tido
mood dia xbaik....baik aku blkan dia kasut dulu kasi mood dia happy
as usual jugak...gi clarks je
utk imran ada saiz...n ada offer 30% less
kasut rm169 tinggal rm118.70 je...
boleh la sbb budged aku dlm rm100 je sorang
kesian kat abg sbb yg offer xde saiz besar
kasut tutup penuh byk tp mahal dowh...
sepasang rm200 ++ lepas offer
tima kasih jelah...baik bl kasut sendiri...haha
so abg kita kiv dulu

then kami round2 sekitar ioi city mall n snap gambar



tgk imran muka happy giler dpt kasut baru
irfan mcm biasa..muka susah senyum mcm papa dia...ahaks!!!

suka dorang naik menatang ni...

kami ke 2 - 3 kedai...tp xde kasut menarik utk abg...
ada kedai crocs baru bukak kat ioi city mall n tgk offer buy 1 free 1
memula nak amik kasut ni
msg papa dia xreply
aku nak suruh mamat ni top up cash sikit

biasalakan...kasut crocs mana murah
sepasang rm289..haha
konun nak bl utk kakak n abg irfan
tp sbb papa xreply msg n Γ§all
so....aku xberani nak bl nnt papa xnak tambah...haha
so kami ke parkson utk bl kasut kakak
aku aim carlo rino je
tau mesti ada offer 2pasang rm 99

dah pilih kasut sementara tunggu bro s.a tu cari kasut...kota selfie 2 ketul...haha

n inipah hasil sopong kami di ioi mal


misi cari kasut irfan masih x berkesampaian...
aku masih berharap nak bl kasut clarks utk irfan
jadi kami ke alamanda lak terjah clarks kalau ada saiz yg offer tu utk irfan...
tp still xde... normal price new design rm209 ok....

memandangkan xde...
last choice kami ke al ikhsan utk tgk kasut adidas

ok..ada tp still over budged...
so..abg punyer still kiv
ni tgh pujuk papa top up
aku bkn xnak bl kasut below rm100 tp aku x percaya pd ketahanan...
kasut syfiqah yu pun xtau bape lama bertahan...kita tgk je nnt

last sekali...
hasil pancingan kami smlm 😊😊


☺☺☺








No comments:

Related Posts with Thumbnails