Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Projek masak kuih raya 2017

bismillah

assalammualaikum....
korang dah mula membeli kuih raya ke???
yg rajin memasak dah mula memasak ke??
aku ni pun dah mula memasak hari sabtu lepas
cuti 3hari kan...

thn ni hubby bg dana nak masak kuih raya sbb tahun ni xde beli kerepek
selalu barang utk masak kuih raya mmg aku yg beli sendiri
sbb hubby dgn baik hati sponsor...
so..aku pun dgn berbesar hati nak masakkan biskut kesukaan dia...

tp aku beli brg agak lambat...
sabtu pagi baru nak ke giant nak beli barang masak..
banyak dah habis...
tepung jagung habis terus..minyak sapi, madu, semua habis..

then ke kedai bakeri bagus la...
dapatla beberapa barang asas...


insyaallah..
tahun ni plan nak masak beberapa biskut..
kita tgk biskut apa yg jadi kita masak...
biskut yg diplan:

1. suji arab
2. biskut sarang semut
3. red pearl cookies
4. conflakes madu
5. almond landon
6. lidah kucing

insyaallah..harap kerajinan dtg....
daa

3 comments:

adeQ said...

cornflake madu, almond london, lidah kucing.. favourite.. 😊

Iela Fazielah said...

samalah kita adeQ

sumysya said...

chayokkk....

Related Posts with Thumbnails