Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

salam ramadhan 1438H @ 2017

bismillahirrahmannirrahim...

alhamdulilah...harini dah jejqk 7 ramadhan
pejam celik dah seminggu puasa...
mcm pelik lak bln ramadan aku x karang n3
selalu tu siap buat wish bagai...
kekangan masa kot....
keje opis melanbak n blk rmh dah penat

amacam puasa korang?
ada yg dah terlompong ke?
mcm aku awal2 puasa xboleh puasa
tgk je org gi terawih lepas mlm pertama
xpela...
aku stat period pun since khamis
smlm hari ke 6 alhamdulillab dah mula puasa semua...jadi 5hari dah hutang
adiqah oķ
kisah puasa anak2 lak
alhamdulillah...irfan ok, syafiqah je kesian kat dia
aku boleh lupa suruh dia ganti puasa thn lepas awal2...
lupa dia dah msk.kategori wajib qada puasa ramadhan
tahun lepas dia kena ganti 12hari
since awal tahun ada remindkan syafiqah...
tp dia sibuk dgn training volleyball
seminggu 3 x n ahad taekwando lg...
delay punyer delay..smpai last month
nak puasa period lak...
last2 seminggu b4 puasa dpt dia ganti 6hari dari baki 8 hari puasa...
then sabtu aritu puasa... ahad 2nd day puasa dia period balik...
aduhai kakak...now dah 6 hari xpuasa...😅😅

irfan dah seminggu puasa ni dia ok je
2hari pertama tu standartla drama ptg2
terbaring atas lantai..bukak bj kata lapar n haus...😁😁

imran lak masih lom suruh dia mula posa
ajak puasa byk betul alasan dia
ni batuk n demam lak
semoga ranadhan kali ini dimudahkan segala urusan....

gmbr sekeping dari aku...



selamat berpuasa semua...☺☺☺

2 comments:

- dieyana - said...

selamat berpuasa iela..

ehem, cantik jam tuuuu ;-))

Iela Fazielah said...

selamat berpuasa dieyana...jam dia fokus...☺☺☺

Related Posts with Thumbnails