Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Pengalaman Mengandung Si kembar 'ImAn" - Part I

Aku nak mulakan blog aku dgn cite pasal pengalamanku mengandung anak kembarku.... satu pengalaman yg indah dan bermakna dlm hidupku... yela.... bkn semua org dianugerahkan mengandung kembar.... bg ku dan suami.... ini satu anugerah.... its a spontanious conception....

Sbenarnye... aku ambil keputusan nak ngndung lepas tgk kwn2 yg anak sebaya dgn puteriku syafiqah.... semua dah ngndung anak ke-2... so.... rs mcm best je... pelagi... aku pun gi klinik Jameaton bukak IUCD aku (aku planning tau).... dlm bulan posa plak tu....sbb aku rancang nak lahirkan next baby bln 6 thn 2009... + pantang 2 bln.... ngam2 sblm puasa thn2009 supaya aku xyah ganti puasa...

Alhamdulillah.... tuhan makbulkan doaku.... sebln lps tu (masa ni dah raya).... aku xdtg period... n aku buat pregnency test sendiri....
sah aku ngandung.... tp aku tak heboh2... nak suprise lah konon.... tetiba ms aku buat open house raya... ada bleeding sikit... punyelah aku takut.... sbb aku terover aktif.... memasak utk mjlis hari raya ofis (aku jd tokey laksa) n nak buat open house rmh sendiri.... oh termasuk jg mjls hr raya group QKU2102 (Bulan Sabit Merah) aku msk laksa jgk...


So.... gi check up kat klinik Jameaton balik.... doktor pelik tgk ujian ultrasound aku..
... sbb janin terbahagi kepada 3.... tp doktor xdpt pastikan lg.... br 4 minggu.... dia suruh dtg balik ms mggu ke 8..... aku dah sedih sgt... jgn la jadi pape kat kandungan aku.... ya Allah.... Engkau selamatkanlah kandungan ku.....

Aku masih menjalankan aktiviti harianku sementara menunggu 4 minggu lagi..... Gambar kat atas ni ms raya aku br disahkan preggie



No comments:

Related Posts with Thumbnails