Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

penuh aktiviti sempena cuti panjang maalhijrah

assalammualaikum semua...
saje update..
cuti hari panjang minggu lepas sempena maal hijrah
sabtu aku sibuk dgn kelas bsmm


then blk kelas  ke kenduri kawin opismate kat tman kosass...
opismate kawin dgn adik kwn opismate jugak....
saje dok acu2 bg no tipon...
melekat pulak..... opismate aku yg lelaki tu budak lab....

ahad lepak rmh je..
pg budak2 tuisyen
tghari ke bangsar gi mkn mee wantan
sekali sekala bila tekak teringin nak mkn kan....
masing2 papa orderkan sepinggan besar mee wantan kicap
harga pun dah naik skrg
sepinggan besar mee wantan kicap rm7.50
dulu rm5 je kot....



adik mkn mee dgn sup
saiz kecik rm6.50...

balik dr bangsar....
ingat nak singgah rmh mertua...diaorg xde...
xpela..relex jap kat rmh sblm ptg tu hntr syfiqah ke kelas taekwando lak
lg 2 minggu ada grading pulak...
harap irfan n syfqah naik la ke belt hijau...

tp boleh pulak si irfan bgn tido lepas nab kejap....
mata bengkak..
dah x pergi training taekwando...
kakak gi sorang..n aku bwk irfan ke klinik je...
kata doktor..just alahan...
bkn jangkitan kuman....




oh ye..last week ariani ada buat sales...
puas pujuk hubby minta blnja tudung..
dia bg gak duit buat bl tudung baru..hihi
aku bl 2 helai tudung lasetcut ariani
sgt suka material dia yg lembut...
labuh pun ye....
aku beli sehelai jenis instant n sehelai selendang...

dgn tudung baru ariani instant lasercut

abaikan ada kotor sikit kat tudung tu...
mkn mee wantan kicap...
aku kalau mkn xtumpah kat tudung mmg xsah...haha..tp dah basuh hilang..ok je pun....

habis kisah hari sabtu n ahad...
isnin lak lg sibuk...ok daaaa
sambung next n3...




No comments:

Related Posts with Thumbnails