Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kursus n cuti @klana beach resort pd

last week...
aku berkursus dgn rakan opis...
tajuk kursus bengkel menyelamat di air
dlm ms yg sama aku jugak xde org yg boleh jg anak...
so...bwk la sekali mereka bertiga....
dlm ms yg sama gak...akulah urusetia...akulah pengelola...
dah.... kalut gak...
biasanyer, kalau kursus, papa mereka xde, ada makciknpakcik mereka peneman..
setting dah cantek....ada sorang auntie mereka teman..
tetiba mak kena hernia n kena buat emergency operation...
jd....auntie mereka xleh ikut, aku xleh cuti sbb aku pengelola..
hangkut la jugak budak bertiga

alhamdulillah..
semua berjln lncar cuma aku xdpt join byk aktiviti
budak2 semua cuti sekolah free...haha
tp penting gak mereka happy....

ps...cerita pasal mak next n3...








5 comments:

mamaarifakeem said...

Syok la anak2 dpt ikut haa...:D

mamaarifakeem said...

Syok la anak2 dpt ikut haa...:D

Lynn Hamzah said...

untung anak-anak...dapat holiday jap...

Scdha Sein said...

Best jugak sekali sekala mandi pantai... :-)

- dieyana - said...

bagus tu, sambil berkursus, smbil bercuti..hihi..

Related Posts with Thumbnails