Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Basikal baru imran

Alahai anak omak sorang ni...
Kadang kesian bila jadi anak selepas no 1 dan 2 ni
Sbb kebanyakannyer asyik dpt brg 2nd hand je

apa yg aku perasan anak lelaki aku ni semua kuat mai basikal...
dari irfan sampai ke imran...
umor 1 thn 3 bln dah kayuh basikal..
ko mampu??
haha..serius xtipu..
imran mula naik basikal seawal umor 1thn,,,,

masa imran mula2 nak naik basikal kecil abang

walau pun mcm ximbang..layankan jelah,,,
sakarang dah umor 3thn setengah,,,

imran naik basikal abg umor 2thn 9bln...
baca kisah disini


tp kesan naik basikal awal tu....asyik la basikal tu jatuh
dah jatuh senget benget basikalnyer...
tu yang aku kesian..
basikal lama turun temurun kan......
kakak bawak jatuh2...
abang bawah jatuh2...
adik bawah dah jatuh siap tendang2 basikal tu...nazak terus...
jadi....disebabkan kita ni ibu kan....xsampai hati...
ni.....ada fulus sikit...
kali ni lekatkan barang dik lak..
basikal lama kita trade in kat kedai apek serdang tu..
dgn basikal kecik sekali...
sebijik RM20 apek tu amik....apaada hal..
janji xmenyemak kat rmh.....
ganti basikal Angry Bike...
suker adik...
dia sendiri pilih kaler oren tu....


alolo....comel..
naik basikal dgn bangga...

3 comments:

syawalsimpsons said...

seronoknya dorang dapat basikal baru

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah sungguh ceria muka imran dengan basikal baru dia tu Ilah..

- dieyana - said...

hiihhi...bagus berbasikal....

seronok dia dpt baskal baru

Related Posts with Thumbnails