Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Persiapan majlis resepsi adik ipar pulak...

Aku ni nak kata xsibuk....
Tp sibuk...mcm2 nak buat
Tp kesibukan aku mmg aku yg cipta la...
Keje opis tu dah biasa lakan..
Ni kerja tambahan mcm aktviti bulan sabit...
Aktiviti pusat koko...
Menyebabkan sabtu n ahad aku agak padat...
Termasuk hari biasa sbb student keluar msk jumpa aku...
Kalau 1 semester xmengajar aku rs xhidup la sempurna tu...sunyi je...

Jadi...bila sibuk...
mlm2 nak pegang kain utk jahit sulaman lace kat tgn pun dah kat 2 bln xsettle2
Lace ni aku bl asing n br sibuk nak jahiT sendiri....
baju dah tempah since awal okt. aku dah dpt kainnyer..
baju kurung ni adalah  bj yg bakal dipakai ms kenduri adik ipar aku nnt...
5hb disember nnt majlisnyer...
Majlis resepsi belah lelaki..
Majlis nikah n kenduri kawin belah perempuan dah buat bln 6 aritu...
Yg aku ke penang tu...
Menghantar rombongan lelaki ke sana...

Adik ipar aku ni bakal doktor...
Tp kawin ms belajar...
Hebat org skrg...
masa Student dah kawin..huhu
Jauh giler gab kan
Dah kata doktor..cr masa la...
Dia tgh praktikal.... bln 12 ni br free

Ok gigih nak abiskan jahitan utk lengan bj syfqah lak..
Lengan bj aku dah settle dah..
Nnt lepas abis nak lekatkan batu sikit n jahit manik kalau rajin

Kalau x rajin..mcm tu jelah sudahnyer nnt...

daaa

3 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantik lah padanan warna dengan border tangan tu..
Kena rajin kan Ielah utk cantik di hari tu..

adianiez AIDA said...

wow. jahit sendiri ekk ilah?
terbaik. byk save duit ni.

Rizziela said...

cantik warna baju

Related Posts with Thumbnails