Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

imran dan TOBOT!

fav imran adalah tgk tv
citer fav dia ultraman dan semua jenis action movie mcm batman, spiderman dan seangkatan
dan jugak..imran sgt suka dgn transformers n kartun seangkatan dia
skrg ni kan tgh femes citer kartun Tobot..


mamanyer imran mmg jarang2 tgk tv bila dia ckp nak patung tobot mmg xdpt bayang
sampai la pd satu mlm tu berkesempatan tgk kartun dgn budak2 ni
baru tau kartun tobot ni lebih kurang mcm transformers gak
kete tukar jadi robot...


setiap kali jln2 asyik la pesan...
mama nnt jumpa tobot jgn lupa beli tau....
sampai la aritu jln2 kt festival city setapak...
nampak 1 kedai jual brg menan ni..
ada jual ko tobot ni



sib baik murah
papanyer belikan...

tp jangkahayat....
hmm..xsampai 3 jam
patah dah.....
barang cina je pun kan......
mmg seswai la dgn harganyer..

sekali sekala melayan kerenah anak...
janji dia dah pernah dapat..,.
kalau x...asyik menyebut je....

4 comments:

yayang laling said...

anak kite pon suka ngan si tobot ni.

syawalsimpsons said...

anak soya pon gilakan tobot kakak

Ainul Mustafa said...

anak saya perempuan pun suka. dl robocarpoli.skrg tobot pulak

Rizziela said...

anak2 sy pun layan gak..tp sy x layan depa nak beli tobot tu :D hahaha

Related Posts with Thumbnails