Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

salam raya anak beranak.....1 syawal 1438H

saje nak kasi n3 banyak..boleh??
haha 😊😊😊

aktiviti salam raya kami anak beranak....
aku laki bini mmg rajin gaduh2 n sentap menyentap ni
adatla kan.....
konun raya kali ni xyah salam2 dah..chewah...
kang mintak maap buat salah lagi....
haha...
poyo jekan...
mana leh... kena mintak maap jugak..
kang xdpt duit raya....sape yg rugi..??
😝😝

jadi mulakan dgn mama dulu

memula mmg la gelak-gelakkan...
pastu bila mamat ni stat bukak mulut...
berjurai2 air mata aku...
ye...saya byk salah...

neway...tq sayang...mintaak maaf zero-zero ye
tp xjanji xbuat lg....😜

next...
anak2 lak mintak maaf dgn papa...

semua ok je..
kalau sikecik imran...
cakp simple jw..wan mintaak maaf papa
pastu tadah tangan mintak duit raya


pastu...turn mintak maaf dgn mama lak
mama as usual...
bg duit raya ikut jumlah bulan puasa
upah katanya..haha
tp puasa penuh or tak..sama je mama bagi
ala budak2..nak bg motivated je...
dia dgr duit raya byk..semangat la dia berpuasa kan


ni adik imran...laju je mamat ni


next..kakak syafiqah
salam je dgn aku...terus nangis...
dia nangis..dgn aku pun nangis
dah beso panjang kakak...dah pandai melawa
tp asyik tido n baca novel
buku liat betul nak baca..
tu yg buat mama marah...
dia nangis tu dia tau dia byk salah kat aku...
mama sayang kakak...
mama sentiasa maafkan anak2 mama


next.. irfan...
irfan sempoi...mcm tulah dia...
pun kuat tido ni...

again...
my family photo 2017


No comments:

Related Posts with Thumbnails