Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

buat amal??

n3 ni dah nak expired dah... nak post tp internet xbape clear... jadinye lambat la sikit postnye...

hr merdeka ari tu kan cuti 3 hari.... lgpun awal2 puasa xwat pape..... jdnye... hr ahad tu..hubby pun spend ms mengemas almari bj dia yg dah naik penuh.... penuh dgn bj lama yg dia xnak pakai... mostly...dah xmuat.... aku tolong jgk.... tolong tgk je.... hehehe...

pastu esoknye hr isnin, pg2 kul 10 kami ke Jusco Tmn Equin... bw bj2 yg dah kumpul smalam.... kami masukkan dlm peti pusat pengumpulan bj lama utk diberikan kpd golongan yg memerlukan... sayang dari buang..... aku pun bg gak... bj2 T-shit yg aku xmau pakai....

So pd kwn2... bj2 lama tu antar je ke Jaya Jusco.... boleh bg org2 yg memerlukan kan... jom layanz gambar.....



Tolak baju dlm jusco



Ini lah tempat letak bj2 lama yg masih elok tp dah xnak guna.....

P/S: bkn nak tunjuk baik ye... tp nak bg tau... mungkin ada org xtau nak bagi sape bj yg xnak guna tuh.... jd baik kongsi sesama kan??

No comments:

Related Posts with Thumbnails