Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Kasut Raya nyer syafiqah

Alahai anak mama sorang ni...... n3 ni aku nak cite pasal anak dara ku sorang nih... isnin lepas aku n hubby belikan dia kasut nak pakai raya... tahun ni beli kasut simple2 je.... dah lama xbl kasut Fiqah... kasut jln dia semua dah xmuat dah.... slalunye aku blkan kasut Clarks utk Fiqah.... tp xde design yg cantik.. jadinye.... kasut ni cantik pade ku... ku rembat jela....
santeek x kasut fiqah.... kaler putih lagi tuhh...

Nak dijadikan cerita.... si Fiqah ni dah xsabar nak pakai kasut ni.. setiap mlm dia akan pakai kasut ni dlm rumah... ke hulu... ke hilir.... pastu dia tanye.... "mama... cantik x kasut kak long??? mama xleh pakai.... ni kasut kanak2...." aku pun ckp " iye... cantik kasut kak long.... mama pun xnak pakai kasut kak long....."

gambar bgn tido... terus pakai kasut....

Apeape jelah kan.... nilah budak2..... asalkan dia gumbira... aku pun gumbira....





3 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

santekkk kasut tuh. beli kat mana? berape rege?

nza said...

kalu auntie pn xsabar nk raye kak long oiiii....chnatik sgt kasut tu...hi.

Iela Fazielah said...

ibu zaaz: ila beli kat jusco, jenama NYC... harga RM49, kat butik NYC pun ada...

Related Posts with Thumbnails