Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

soping baju raya papa....

Hari sabtu aritu.... kami ke Alamanda... cam biasala kan... tmpat paling dekat nak tuju n rasanye mcm sumer ada kat situ.... aku n anak2 teman papa dier beli baju melayu... kami bertiga baju raya sumer dah ada... maklumlah soping awal2 pose aritu ngan MIL... hahaha

disebbkan thn ni kewangan xbape merangsangkan.... yelakan... hubby dah tanggung mcm2 ms aku cuti aritu.... dia kata dia nak bl baju raya yang harganyer x lbh RM200.... lagi pun hubby aku ni ada 1 peel.... pakai bj melayu tu pun mmg setahun 1 kali je... bl mahal2 memang membazir... baik mcm aku.... bl mahal pun berbaloi sbb leh bawak gi keje.... betul tak??? jadinye.... ingat nak bl bj kat butik Omar Ali.... tapi terjumpa baju kat Butik Orlando... murah lak tu... terus beli baju kat situ....

meh layanz gambar ye....

Papa n Baju Melayu.....

Syafiqah dgn BEN10 puzzle ye... n siap pakai kasut baru lagi tu...
Mama & Irfan....

jadinyer.... mission cari baju melayu raya papa pada haritu sudah pun terlaksana...... horei!!! tak sabar nak tunggu hari raya menjelma... dahhhh




1 comment:

nza said...

legakn bila sume dh selesai...just tunggu raya. Slagi xselesai jiwa mmg xtenteram jerr.

Related Posts with Thumbnails