Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Terharu nye.... thanks sayang....

Lama x post n3 ni.... semenjak aku dah stat keje balik nie.... aku mmg bz... tp aku bukak blog nie tiap2 hari... cuma sempat baca kwn2 bloggernyer n3.... byk cerita nak cite niihh... so... n3 ni nak cite pasal kisah b'day aku aritu....
mcm korang sumer baru tau... b'day aku br je seminggu berlalu... sbenarnye kan... tahun ni smbut bday xbest sgt sbb........ 1. bulan pose.... n 2. aku xdpt hadiah bday sbb dah dpt 2 hadiah bln 5 haritu..... sempena anniversary n hadiah lahirkan anak kembar

hubby kata sep bajet!!! tp kami celebrate mkn buka puasa 7hb aritu kat Kenny Rogers je...



sowey la... gambar x byk sbb dah kebulur masa ni... dpt je mknan, baca doa n terus ngappp!...

tapi kan... pg hari khamis lepas (2 hari lps b'day date aku).. ms nak gi keje... ada kad atas dashboard kete.... aku tgk ada nama aku..... surprise!!! dia bagi kad ucapan b'day... terharunyer aku....romantic jugak laki aku nih...

walaupun xde celebrate b'day mcm thn2 b4... tp aku tetap bersyukur n gumbira... yg penting dia ingat kat b'day aku kan.... lagipun aku kesian kat hubby.... 2 bln aku cuti halfpay... semua blnja rmh + duit kete + servis + bil2 + duit blnja aku lg dia bagi n dia tanggung.... dah turun bape kilo ntah laki ku itu..... sian dia...dari bulat dan kurus sikit (tapi aku sukerrr).... jadinyer... sebagai isteri yang memahami n mithali (puji diri tuh...hehehe) aku redha..... janji dia gumbira n aku juga gumbira.... i love u sooooo much sayang....

ok la.. tu je nak cite... dah...



2 comments:

nza said...

Hepi besday w.pn dh trlmbat...moga pjg umo, murah rezeki n bahgia slalu...juga moga prsaudaraan kita brpnjangan..
Wah romantik gitu...bestkn.

Iela Fazielah said...

tq kak

Related Posts with Thumbnails