Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Syoknyer bila balik rmh mak!!!

Korang.... aku kan... sgt seronok bila dpt balik rmh mak kat Sentul... kalau aku bujang mcm dulu... tiap2 minggu aku mst balik rmh mak tau!!!! tp skrg dah kawin... anak dah 2.... xleh la nak blk tiap2 minggu rmh mak or rmh mertua kan... kena selang seli, huhuhu...

2 minggu lepas balik rmh mak.. syok sgt... kebetulan semua adik2 ada... aku siap bw bubur chacha n ubi keladi lagi utk masak bubur chacha tu kat rmh mak....

Irfan n fiqah pulak... paling syok.... bila jumpa rmai org... pastu melayan kerenah diaorg... lglah diaorg seronok... aku lak.... boleh dok gosip2 n bercerita dgn along n adik2.... yg paling best sbb hubby xde.. gi main badminton... smpai ke mlm aku lepak... hahaha.... k lah... meh layan pic ye... xbyk.. 2 keping je... zass

irfan & fiqah wif bonda, mak iti & untie anja


see.... sape yg sangt teruja... makcik nyer sbb suke sgt bila anak2 buah yer yg gebus ni datang....


2 comments:

nza said...

mmg best kalu blk kg sndiri...sronok!!!

Iela Fazielah said...

haha.... nak blk rmh mak lagi....

Related Posts with Thumbnails