Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Update progress rmh -80%

Salam tahun baru 2010 untuk semua.... buat pe hari ni?? Daku, kul 10 pg dah terpacak kat mines... mcm biasa la kan... jln2... soping2 sikit.... beli la 2 pasang kain ela lg (hubby belikan) kat Tewah.. pastu beli sehelai overoll kat Poney utk Irfan n lastly bl suppliment kat GNC...

pastu kami terus gi tgk mahligai impiana ku .... dlm FB mcm2 cerita bakal2 jiran borakkan... jadinyer.. harini gi tgk sendiri lagi progressnyer... kalini hubby gi jd jurukamera pulak ambik gmbar semua sudut rumah yg mostly hampir 80% dah siap...

meh layanz gambar la.... malas nak citer panjang2 kan...zass



Pandangan keseluruhan rumah dari ruang tamu... rumah ku yg comey je..... dah siap letak tiles...


Pandangan tangga.... belum letak liminated timber floor lg.....


Bilik setor bawah tangga.... cun---cun.... hehehe


ruang dapur yang comey je... kalau xsalah 7kaki je panjangnye... lebar dlm 8kaki kot....

family hall kat tingkat atas... muat letak sebiji sofa dgn kabinet tv nih......

pandangan dlm master bedroom... terlupa lak nak ukur tinggi bilik tu... kalau tak boleh buat budget utk built-in cabinet......


pagar tembok yg dah siap dibina... kalau xsalah 4kaki...pemaju tmbah jd 5kaki...tinggi giler!! mcm xbg nak tinjau rmh jiran je... hehehe

and lastly

pemandangan antara pagar ke pagar blok rmh aku dgn blok rmh depan... sungguh lebar n puas hati...

ok la.... sekian je update untuk kalini ye.... dahhh

No comments:

Related Posts with Thumbnails