Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tudung ariani

hari smlam....(ahad) aku ajak hubby gi butik ariani.... bc blog kengkwn semua syok gi soping tudung kat ariani yg tgk sales tu... aku pun xnak ketinggalan gak..... dari 2 minggu lepas nak gi tp asyik xberkesempatan...

nasib ku baik... sales yg spatutnya tamat 31 Dis 2009 lepas disambung lagi 3hari.... aku berjaya merembat 2 helai tudung... sbb dah beli 3 helai tudung dgn Dr. F butik (home made punyer....)

meh lihat tudung Ariani yg berjaya ku rembat .... harga asal rm89 lepas less 30% tinggal rm 62 jek....


kawan2 yg berminat nak bl tudung ariani ni leh la gi butik ariani cepat2... td ila gi tukar saiz tudung stil sales lg.....

4 comments:

Dilla Ady said...

uit..mahal jugak eh tudung nih..dilla slalu beli kt pasar malam jek..murah..5 hengget..hikhik

Iela Fazielah said...

kalau ikutkan harga memang mahal dilla... tp sbb fikirkan keselesaan n kualiti kain... ila bl ariani ni... tp ikut masing2 le... hehehe

nza said...

bole thn gak harganya tu...ttp mmg selesa la...
kak nza xpndai la nk ngenakn tudung cam gini...tgk org pakai cantik je ttp bila cuba pakai cam minah indon lak muka ni..agaknya xsesuai or xbiasa pakai la...hi.

Iela Fazielah said...

kak... dulu mula2 nak pakai ila pun pikir jugak.... mcm xlawa...tp lama rs ok n org cakap ok je... suami ila mula2 tupun ckp ilacam indon...pastu da ok....

pastu kan sejak pakai tudung ni, dah malas nak pakai tudung bawal da sbb sauk je kat kepala... ringkas

Related Posts with Thumbnails