Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tq seller...new pandora butterfly jewellery box

lama dah ushar nak dptkan box besar utk simpan koleksi beads n gelang pandora
walaupun blet ada seutas xpe...
dah ada box nnt br semangat nak tambah blet kan..??hihi



ok...eceli aku terjumpa kwn coursemate hubby...
kwn hubby kwn aku gak kan???
terjumpa kat kedai pandora la
masa nak gi cuci gelang aku...
dia pun cuci gelang dia jugak..
tp tgk blet dia smapai 4 utas ko...mmg hebat pompuan tu soping pandora
kebetulan dia pegang box ni..
ya Allah..aku betul2 jatuh cita....
aku tanya SA kedai tu..
saje buat2 bodo..kot ada jual kan...
mana ada jual box tu kecuali time promotion kena beli Rm899 ke ribu2 kot br dpt box..
sekali si kwn ni ckp dia ada 3 bijik box ni...
wah...terus lompat bintang excited ko...
dan2 tu aku cucuk dia suruh jual sebijik..
sbb dia ada box lg besar bl dr aussie lg ko....

so..selasa lepas singgah rmh dia amik box..
yeay!!!!
gembira xterkata....


terus letak gelang dlm ni...

apa menrik tentang box ni..
dia ada 2 tray..

satu tray ni leh susun beads dlm ni....
sgt comel!

ok..hati tgh berbunga riang...
misi kumpul duit nak bl blet baru...
daaaa...

next wishlist
Moment Silver bracelet with heart claps



No comments:

Related Posts with Thumbnails