Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

rak utk kereta hotwheel

bismillah...
assalammualaikum,...

harini nak citer pasal rak kereta hotwheel...
baru dpt smlm...
eceli lama dah aku order..since bln satu aritu
tp aku xbyr deposit..apa yg aku order xdilayan la...
xpela... order sekali lagi utk bln fabruari..
then dpt dah last week
tp nak gi amik asyik bertangguh2..
aku amik sendiri je sbb seller yg jual n tempah rak ni dok kat presint 7 tu je
suami dia keje kat bai bomba putrajaya
so..aku prefer collect sendiri
baru lepas collect


cerita pasal rak hotwheel ni serius mmg cantik ko
saje je beli... harga boleh la...
setiap lubang tu dia caj RM3
kita boleh nak tempah berapa lubang yg kita suka,..
disebabkan kete hotwheel xbyk n byk hilang,...
aku order 25 lubang je..
kat mana order???
kat Airis Wall Deco Full
korang boleh bukak fb dia
dulu aku pernah order tulisan kaligrafi...
sampai skrg tergantung cantik...
ok la pada aku...

lepas susun...
kete nye seciput je..haha

korang kalau nak order leh bukak fb Airis ye

ni contoh tempahan...
nak 3 x 10 ke..
6x7 ke...
semua boleh..sediakan duit je lah...
ok daaa



No comments:

Related Posts with Thumbnails