Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Anak -anak dora....

Mood berdora-dora dtg kembali....
Best pulak kumpul beads2 comel ni....
aku sgt suka dgn kepala mickey n minnie ni



Hujung bln 1 ni je aku berjaya mencandat 7biji charms masdora 916 ni...
Suka sgt...
Bila dah join group..apa yg aku dpt rumuskan...
Cara nak penuhkam gelang dgn cepat adalah dgn bl charms bead berbanding dangle..haha..
serius sbb bijik charms lebih gemuk n besar...
dan lg.. letak murano... 
1 lg..aku mmg xsesuai pakai dangle..
Abis tercabut n patah...
Boleh kata dr 4 biji dangle aku semua dah selamat trade in jadi charms...
tinggal sebijik je lg dangle love  aku simpan..sayang pulak..\

nampakmyer lepas ni kumpul duit blk ...
gatai preorder charm castle lak.....
Daaa

4 comments:

Rizziela said...

wah.. bestnya

syawalsimpsons said...

cantik la kakak

Iela Fazielah said...

soya...sebb cantik tu la semangat nak simpan.... tp rmh itu mmg akak sgt suka dgn stroller tu...lama dah aim..dpt gak akhirnya

- dieyana - said...

aduh cantiknya..

dh 2 bulan tk beli gram powergold..aduyai...awal2 tahun mcm2, dgn roadtax, service kereta, byr tunggakan ptptn..huuhuh..sedih ..reda je lah..selesaikan dulu yang penting ni...lps ni berpowergold balik ;-))

Related Posts with Thumbnails