Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

ulangtahun perkahwinan ke 11 tahun

pejam celik...pejam celik
dah msk tahun ke 11 aku kahwin dgn pakwe yg aku jumpa kat UPM dulu ni
alhamdulillah....
5thn pertama mmg sgt sukar nak tempuh...
dgn gaji xbape mantop...
dgn peel yg cuba dihadam....
dgn anak yg lahir masa tu nak msk 3org....
mmg mcm2 dugaan....

tp lepas irfan lahir tahun ke-4 kahwin..
alhamdulillah.... rezeki makin bertambah...
kami dah berjaya bl rmh teres sendiri...
dah ada kereta sendiri...
kerjaya suami semakin stabil
ditambah pulak dgn kelahiran imran pada tahun ke 7 perkahwinan
semakin murah rezei kami sekeluarga



tp byk dugaan yg perlu ditempuhi
mmg org cakap.,..isteri diuji disaat suami xde apa2...
dan suami pulak diuji disaat dia ada2...
tp ujian kami bknla org ketiga ke..
tp kami diuji dgn jarak masa dan pekerjaan...
yela..bkn senang nak senang...
pengorbanan itu perlu....
since imran dlm perut tahun 2011 suami dah stat keje offshore...
dan berterusan hingga kini...

dan diusia perkahwinan menginjak ke angka 11...
lg besar dugaan bilamana kami mmg kena duduk berjauhan utk tempoh yg lama
tp..pengorbanan itu perlu....
terima kasih pada suami yg sentiasa memberikan yg terbaik utk aku n anak2....
dan sentiasa memahami si isteri ni...
dia sorang bertukar kerja sana sini utk tingkatkan taraf hidup...
aku masih sama ditempat yg sama...
berkorban utk menjaga anak2 pulak...
sama2 give n take...



utk 11 thn perkahwinan....alhamdulillah...
kehidupan kami semakin ceria...
terima kasih Allah...
kerna menemukan dgn suami pada tahun 1998...
aturan Allah itu sungguh cantik.
semoga hubungan ini berkekalan sepanjang hayat kami,
diberikan kesihatan yg baik dan anak2 yg sihat, cerdik serta membanggkan kami sebagai ibu bapa...
amin....


Happy 11th Anniversary to my hubby n me


No comments:

Related Posts with Thumbnails