Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

hari sukan sktu 2017

bismillah...
hi semua
abadikan kenangan kakak Syafiqah dan Irfan masa menyertai sukan sekolah yg lepas...

thn ni sukan sktu dibahagikan kepada 2 perifkat di mana tahap 1,2 &3 diadakan pd hari Khamis di dataran sekolah SKTU manakala tahap 4,5 &6 diadakan pada hari sabtu dan bertrmpat di Stadium UPM

Nak jadi cerita..ms sukan Irfan di SKTU khamis tu, aku terlibat dgn program taska Imran yg pergi lawatan kat planeterium negara...disebabkan dah janji dgn imran...dah aku xtau nak pergi yg mana...

this year irfan join aktiviti sukaneka. thn lepas xterpilih...kesian dia..
jadi utk x menghampakan anak2...b4 gi ke planetarium negara...aku singgah kat sekolah irfan utk tgk dia...
tp game dia stat lambat...xsempat la tgk dia main kasut terompah gergasi...

suasana aktiviti sukan tahap 1 SKTU pada 13 Mei 2017

irfan tgh jerit bg support kat geng rmh sukan dia...
this year SKTU tambah lg satu warna rmh sukan mereka iaitu rumah unggu or Exora
nama kereta semua
irfan b4 ni rmh satria merah..
kena tukar rmh exora...dah kena bl bj sukan baru...tp xpela..layankan jelah

gi ke khemah pelajar lawat irfan
xleh nak lelama sbb nak gi KL tgk adik imran lak kat planeterium negara

bergambar ber3..
kakak mmg sekolah cutikan sbb kakak akan sambut sukan hari sabtu
team irfan menang gangsa utk acara terompah gergasi
boleh la...suka irfan

sementara hari sabtu lak
bertempat di stadium UPM
kakak masuk acara perbarisan

kakak rumah sukan biru or putra
thn ni tema avengers
thn lepas paus biru

aku ada kelas akhir bsmm
student exam..
dtg kejap utk tgk kakak

geng perbarisan dah mulakan majlis perarakan rumah sukan

ni antara rumah sukan yg lain
kuning batman, hijau vle frog, unggu manggis n merah xingat...haha

papa pun ada ms ni...
so diala tukang bg laporan pasal kakak


team biru kena pakqi bj biru jugak...haha

utk acara sukan thn ni kakak syafiqah join acara lontar peluru ms kat sekolah n dia dpt tempat ke3..dpt la medal gangsa

while masa majlis di stadium utk acara olahraga...kakak join 4x100m dan 4x200m

eceli syfiqqh bkn la runner 
sbb badan dia besar...
tp utk pass baton dia boleh je

ni ms 4x100 m kot papa snap gambar


alhamdulillah... acara 4x100m team kakak menang johan
cepat betul turun dr stage kata papa


sedia uk lari 4x200m lak
n utk acara 4x200m pun team kakak dpt johan

tahniah pd syafiqah n team
thn ni memasing menang bwk blk medal
ok la... semangat kesukanan utk dorang sgt tinggi..
n blk haritu kakak sunburn teruk sgt..
samapi harini dah 2 minggu kulit still gelap ok

No comments:

Related Posts with Thumbnails